2008-08-25

Karlstad

Todeloooo

Jag är i Karlstad nu. Det känns jätte bra.

Vi kom upp hit ganska sent på eftermissagen men vi hann en liten trip till IKEA. Bara att kolla runt lite. Sen möblerade vi lite i lägenheten.

Söndag. Upp alldeles för tidigt. Vi skulle äta frukost på IKEA. Mums. Sen var vi där ett bra tag. Fick köpt byråer, hyllor, nattduksbord och annat smått och gått. Sen var det hem och montera. Eller rättare sagt Olle monterade. Jag sandpapprade hela köksbordet och oljade in det. Jag är så stolt över mig själv. Det blev gör snyggt =)

Middagen blev thai-mat. Vi bor nästan bredvid thai-restaurangen. Smidigt.

Olle forsatte att skruva ihop allt. Jag diskade alla våra tallrikar, glas, bestik och köksredskap och fixade i ordning i köket. Drog mig lite för att sandpappra och olja in stolarna. Men tillsist gjorde jag hela 2 stolar. Bara 2 kvar...

Idag måndag ska Olle till skolan. Jag börjar på Tisdag. Tänkte ta mig ner till Centrum och titta runt lite.

Tjillevippen

1 kommentar:

Anonym sa...

Syster här igen!!
Det ringde en Frdrik från Karlstads Universitet och sökte dig Jag sa att du flyttat till Karlstad och gav hono ditt mobilnummer =)

Rebbis

where some lullabies
are dancing with the fairies