2008-08-26

Första Skoldagen. Klar

En dag i skolan gjord. Det känns bra. Men fy tusan vad nervös jag var. Vi är 120 stycken som ska läsa den första delkursen. Sen efter 5 veckor kommer vi delas in i våra "riktiga" klasser. Massa information fick vi. Men det känns som om jag ändå inte blev så mycket klokare. Som vanligt stressar jag upp mig för att jag inte fattar. Jag måste betala kåravgift så jag kan få mitt csn-kort så att jag kan adressändra. Sen måste jag ner till stan med Olle och skriva in mig på lägenheten så att jag får mitt namn på dörren. Samtidigt med allt detta krångel är det nollning, packa upp flyttlådor och så måste jag lära mig att hitta på skolan och här där jag bor. Fan att gå på Universitet är inte lätt.

Nu ska jag och Olle baka bröd =)

Inga kommentarer:

Rebbis

where some lullabies
are dancing with the fairies