2008-08-28

Dansa i Neon?

Idag är en bra dag. Jag har ingen skola. Sovmorgon. Behövdes verkligen. Jag och Olle tjafsade lite igår om möblering och att han tycker att jag bara stressar runt. Samt att jag tycker att han bara latar sig och inte gör något. Men nu är allt OK. Vi är bra på att prata ut och reda ut allt. Detta klarar vi =)

Vi var på IKEA igen igår. Nu kan jag Karlstads IKEA utantill skulle jag tro. Vi ska även dit igen idag. Jag behöver en till byrå till allt mitt pyssel. Åh vad jag gillar IKEA.

Sen igår kväll hände något fantastiskt. Martin ringde !!! Jag blev så glad. Lever fortfarande på den glädjen. Jag har verkligen saknat alla mina vänner nu när jag har varit borta. Jag vill att ni ska veta att ni betyder mycket för mig.

Idag vaknade jag vid 10.00 då satte jag på musik och rockade loss. GÖTT. Sprang runt i lägenheten och bara tok dansade. Så skönt. I'm Back. Jag är glad och sprallig. Jag trivs i mitt nya liv. Jag pratade med Martin. Fast att allt med universitetet är forfarandeförvirrande. Så jag är glad att jag har Olle här. Det hade varit jobbigt att vara här helt själv.

Olle kom hem vid 12.00. Då hade jag lunchen klar. Idag blev det kyckling, vokgrönsaker och dinkelris. Det är kul att leka hemmafru. Jag dansar runt och pysslar med allt möjligt.

Nu ska jag slipa de 2 sista stolarna och olja in dem. Sen är köksbordet helt klart.

See ya later.

Inga kommentarer:

Rebbis

where some lullabies
are dancing with the fairies