2008-07-27

Personlig Shopper?

Idag ar en bra dag.

Det borjades med en sovmorgon. Har nu jobbat 6 dagar i strack! Drog mig langsamt upp ur sangen till datan. Pojkvan Olle var antligen hemma fran en weekends semester. Lycka Lycka. Sen ringde min fader och vi hade ett mycket bra samtal om framtiden.

Och nu till en hojdpunkt: shopping :) men det var inte jag som betalade. Himlans bra. Jag shoppar inrednings saker till mitt rum, som nu ska bli nagon annans. Jag har akt runt i min bil hela dagen, till olika affarer. Sport, gult och rott ar mitt tema. Det kommer bli snyggt.

Just nu lyssnas det for fullt till soundtracket till Moulin Rouge.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag saknar dig så att det gör ont...

Anonym sa...

Tu me manques!!!

Rebbis

where some lullabies
are dancing with the fairies