2008-07-17

can LOVE change you?

I will always love you?

Forrut trodde jag inte alls pa det. Love, karlek vadda? Nej jag var inte en believer. Hatade allt som hade med karlek att gora. Kanske var jag bara osaker. Eller radd. Jag vet inte. En bortforklaring till allt kanske. I drove all night to get to you... Oh no skulle inte tro det va. Aldrig att jag hade satt mig i bilen och kort hela natten for att vara med nagon speciell. Nu i efterhand later det sorgligt. Men helt sant. Jag hatade verkligen vem jag var da. Det var nog sa det hela borjade. Och nu spokar alla hos mig. Det gar inte en dag utan att jag tanker pa hur det var forr. Hur jag var forr. Har mitt forflutna gjort mig till den jag ar? Oj det lat djupt. Men varfor vill jag tillbaka?

Nu tror jag pa karlek. Jag tror pa allt. Jag tror pa en enda som du ar menad att vara med. jag tror pa Odet. I'm a believer.

skumt hur allt kan andras...

Inga kommentarer:

Rebbis

where some lullabies
are dancing with the fairies