2008-07-25

I'm gonna tell you something...

Hej, Jag heter Rebecca och ar shopping beroende!

Jag ar ocksa patok for tjock for mitt eget basta. Sa darfor koper jag for sma klader i hopp om att jag ska krympa i dem snart... Tragiskt men sant.

Jag blir glad av att shoppa. Det gor mig lycklig for stunden. Jag gillar att bara runt pa pasarna. Jag gillar att se min garderob vaxa. Jag gillar att bestalla saker pa natet. Det ar som julafton nar kladerna antligen kommer hem till mig.

Jag alskar mina klader. Men det ar ett problem.

1 kommentar:

Johannan sa...

Jag vet precis vad du menar om postorder-shopping! O det där med att köpa något för små kläder, men något som INTE stämmer är att du är tjock!!! Du är INTE INTE INTE tock!!! Älskar dig gumman, du betyder mer än du anar för mig!! Massa kramar

Rebbis

where some lullabies
are dancing with the fairies