2008-07-29

Miss W, you are on a time-out NOW !

Rebbis star i koket och lastar in disken fran lunchen i diskmaskinen.
Ett barnskrik hors fran lekrummet. Rebbis kanner igen skriket; det ar Dougie 1ar som ar upprord. Rebbis tar sig snabbt in for att kolla vad som har hant. En liten sotnos vid namn Whitney 3ar star bredvid honom och ser extremt skylldig ut. -Vad har hant? undrar Rebbis. -Jag slog han i huvudet med min leksakstrumpet svarar 3aringen.

Har har vi skillnaden pa mig och whitney. JAG, Rebbis, hade ranekat ALLT. Sagt nagot i stil med att han foll omkull... Eller vi sprang in i varandra. Jag hade hittat pa vad som helst for att komma undan.

Men jag ar inte Whitney. Whitney talar sanning, oftast. ( nar hon inte ljuger ihop saker som bjornar i tradgarden eller skunkar i bilen ) Men som straff fick hon en time-out...
Jag ar en hard Au-pair nar det behovs!

Inga kommentarer:

Rebbis

where some lullabies
are dancing with the fairies